Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorHumpolcová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-22T12:37:14Z
dc.date.available2021-11-22T12:37:14Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4790
dc.description.abstractMoje práce je zaměřena na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající situaci podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně a na základě provedení analýzy současné situace podpory prodeje v tomto obchodě navrhnout případná opatření na zlepšení.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectpodpora prodeje pro maloobchodní prodejnucze
dc.subjectpodpora prodeje pro koncového zákazníkacze
dc.subjectretaileng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectsales promotion for retail outleteng
dc.subjectsales promotion for the end usereng
dc.titleAnalýza podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejněcze
dc.title.alternativeAnalysis of the Sales Promotion in Choice Retail Outleteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15504
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is aimed at sales promotion in a retail outlet. The main aim of this thesis is evaluate the current state of sales promotion in a selected retail outlet and based on the analysis of the current state of sales promotion in the outlet to try to propose some measures of improve.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam