Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněček, Drahoš
dc.contributor.authorKováříková, Markéta
dc.date.accessioned2021-11-22T12:38:08Z
dc.date.available2021-11-22T12:38:08Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4829
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je provedení analýzy logistického systému podniku, zabývajícího se distribucí masných výrobků a sýrů, a to z hlediska materiálových a informačních toků od nákupu až po dodávky zákazníkům. Dále se na základě výsledků analýzy pokusit navrhnout možnosti optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení logistických procesů. Navržená optimalizace se týká možné časové a nákladové úspory, spočívající v novém způsobu komunikace se zákazníky pomocí elektronického obchodu.cze
dc.format76 s., 6 s. obr. příloh
dc.format76 s., 6 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectLogistikacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmateriálový a informační tokcze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectdodavatelcze
dc.subjectskladcze
dc.subjectLogisticseng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectmaterial and information flowseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectoptimalizationeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectsuppliereng
dc.subjectstoreeng
dc.titleAnalýza distribučního řetězce u vybraných potravinářských výrobkůcze
dc.title.alternativeAnalysis of the distribution chain of selected food productseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag16003
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor work is analysis of the logistic system of the company dealing with distribution of meat and dairy products, from the viewpoint of material and information flow from the point of purchase to the supply to the clients and to try to suggest possibilities of optimalization in order to improve logistic procedures. On the basis of performed analysis is suggested possible change towards the optimalizacion of distribution, which lies in a new way of communication with clients through the means of online shop.eng
dc.date.accepted2010-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam