Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorUhrová, Pavlína
dc.date.accessioned2021-11-22T12:38:21Z
dc.date.available2021-11-22T12:38:21Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4837
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je provedení analýzy marketingové komunikace ve vybraném ubytovacím zařízení a navrhnout případné změny. Pro tento účel jsem si vybrala Wellness Beer hotel U Sládka. Následné zhodnocení marketingové komunikace bylo provedeno na základě informací poskytnutých od ředitele, zaměstnanců hotelu a vlastního pozorování. Z analýzy současného stavu vyplývá, že hotel využívá tyto nástroje propagace: reklamu, podporu prodeje, public relations, sponzorství, veletrhy a osobní prodej. V rámci marketingové komunikace se ředitel hotelu zabývá vyřizováním reklamací a stížností, marketingový výzkum vůbec neprovádí.cze
dc.format61 s., 5 s. obr. příloh
dc.format61 s., 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationseng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleAnalýza marketingové komunikace ve vybraném ubytovacím zařízenícze
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communications in the selected accommodation facilitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag17842
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is an analysis of marketing communication in selected accommodation and suggest possible changes. For this purpose I chose the hotel U Sladka. Estimation of marketing communication was made on the basis of information supplied by directors, employees and the hotel's own observations. An analysis of the present situation results that the hotel uses these elements of promotion: advertising, sales promotion, public relations, sponsorship, trade fairs and personal selling.Director of hotel solves complaints in marketing communications. Marketing research isn´t conducted by hotel´s management.eng
dc.date.accepted2010-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam