Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorKlasová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-11-22T12:39:10Z
dc.date.available2021-11-22T12:39:10Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4856
dc.description.abstractV mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové Školící centrum Oáza. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Školicího centra Oáza. Cílem je sjednotit dosavadní aktivity a záměry společnosti Oáza Říčany a vytvořit kompletní marketingový plán pro nově vybudované školící centrum, který pomůže zlepšit hospodaření firmy a který se zaměří na nalezení dalších cest, jak zvýšit obsazenost školících prostor. Dílčím cílem je zhodnocení současné situace společnosti Oáza Říčany a Školícího centra Oáza a využití těchto informací ke zpracování kompletního marketingového plánu Školícího centra Oáza.cze
dc.format82
dc.format82
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectškolící centrumcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectstep analýzacze
dc.subjectswot analýzacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsegmentace zákazníkůcze
dc.subjectmarketingové cílecze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectakční programycze
dc.subjectrozpočetcze
dc.subjectkontrolacze
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjecttraining centereng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectstep analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcustomer segmentationeng
dc.subjectmarketing objectiveeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectaction programseng
dc.subjectbudgeteng
dc.subjectcontroleng
dc.titleMarketingový plán Školícího centra Oázacze
dc.title.alternativeMarketing plan of the Training Center Oazaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11789
dc.description.abstract-translatedIn my dissertation, I attend to the Marketing plan of the Training center Oaza. This is a concrete real company Oaza Ricany, which in its current premises built and opened in 2009 a new Training center Oaza. The main objective of this thesis is to create a marketing plan for the Training center Oaza. The aim is to consolidate existing activities and plans of the company Oaza Ricany a complete marketing plan for a newly built training center, which will help improve the economy of the company and will focus on finding other ways to increase the occupancy of training center. The operational objective is to evaluate the current situation of the company Oaza Ricany and of the Training center Oaza and use this information to elaborate a complete marketing plan of the Training center Oaza.eng
dc.date.accepted2010-06-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam