Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílý, Jiří
dc.contributor.authorPavlová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-22T12:39:38Z
dc.date.available2021-11-22T12:39:38Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4922
dc.description.abstractV diplomové práci se zaměřím na zhodnocení současné situace v oblasti ochrany spotřebitele ve velkých cestovních kancelářích a na základě analýzy trhu cestovního ruchu a průzkumu u zákazníků zhodnotím současné trendy ochrany spotřebitele a navrhnu vhodná opatření. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit současnou ochranu spotřebitele z hlediska velkých cestovních kanceláří. Jestli jsou cestovní kanceláře jako poskytovatelé služeb cestovního ruchu také poskytovatelé ochrany pro spotřebitele. Zda postupují ve všech krocích nabídky a prodeje zájezdu v souladu se zákonnou úpravou této problematiky. Nedílnou součástí je analýza trhu cestovního ruchu a průzkumu u zákazníků a zhodnocení současných trendů ochrany spotřebitele a navrhnutí vhodných opatření v této oblasti. Jedním z cílů je také zhodnocení zavedení ITQ Kodexu v praxi a jeho zhodnocení po roce fungování na českém trhu a s tím i související uplatňování reklamací v CK FISCHER.cze
dc.format82 s., 16 s. obr.příloh
dc.format82 s., 16 s. obr.příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectITQ Kodexcze
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectconsumereng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectITQ Kodexeng
dc.titleOchrana spotřebitele velkých českých cestovních kanceláří na trhu cestovního ruchucze
dc.title.alternativeConsumer protection of major travel agencies in the tourism marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag14720
dc.description.abstract-translatedIn my master’s thesis I focused on problems of protection of consumer in travel agencies related sale tours, offering information, guaranties and at last but not least on situations in the case of bankruptcy. The main regulation in this thesis is the article 159/1999 Coll. and follow norms. One of the main goals of this paper work is the evaluation whether a travel agency as the servant is also servant of consumer defense. The basic element of consumer defense in a traveling agency is an insurance of the traveling agency for the case of bankruptcy according to the article 455/1991 Coll. The next very important step is also providing truthful and completed information towards their clients from the travel agency and their partners. Guarantee of consumer defense in tourism is irreplaceable and it is connected with consumers´ knowledge of rights and obligations.eng
dc.date.accepted2010-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam