Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorGottwaldová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:40:29Z
dc.date.available2021-11-22T12:40:29Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4988
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství''. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků - samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.cze
dc.format97 s,. 12 s. obr. příloh
dc.format97 s,. 12 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInternet marketingcze
dc.subjectlázeňský turistický ruchcze
dc.subjectinternetová komunikacecze
dc.subjectwww prezentacecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectppc reklamacze
dc.subjectemailingcze
dc.subjectInternet marketingeng
dc.subjectspa tourismeng
dc.subjectinternet communicationeng
dc.subjectwww presentationeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectppc advertisingeng
dc.subjectemailingeng
dc.titleVyužití Internet marketingu v lázeňstvícze
dc.title.alternativeUsage of the Spa Internet Marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag15039
dc.description.abstract-translatedThe theme I have chosen for my diploma thesis is named "Usage of the Spa Internet Marketing''. It is focused on the Spa in Hodonín and the results of the marketing research which assignes the great importance to the internet during the process of information and the point-to-point communication with customers. Hodonín Spa is young and modern facilities located in the South Moravia, whose sole owner has been the city of Hodonín since 1993. The Equipment is used to treat the musculoskeletal system, relaxation, and also offers reconditioning wellness stays. The aim of this study is evaluate the current use of the Internet Marketing Spa, its coverage and propose ways to improve in this area. The operational objective is to determine customer satisfaction - self-payers - the internet presentation of the Spa, their attitudes and opinions of the other tools of Internet communication. The basic terms and the Internet Marketing methods are defined in the theorethic section of the diploma. These findings became the basis for a personal interview with a marketing specialist and to define and evaluate the tools of communication of the Spa. The lists of questions were the way used to collect the primary facts about the customer´s satisfaction and their attitude to the www presentation. Consider the finance, personal, technical and other possibillities the Hodonín Spa´s internet activities fulfil the function very well even in the confrontation with other similar facilities. The research results and the Facebook realized advertising campaign on my own found out the improvement ways and the new suggestions of a ppc advertising, an emailing, a sales promotion and social networks. The improvement of effectivity communication with clients was the goal of these suggestions. The Spa´s internet activity is necessary at the present competition time. The Marketing department should adequately reacts on this situation to improve the customer relations.eng
dc.date.accepted2010-06-16
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam