Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorČerná, Jana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:41:20Z
dc.date.available2021-11-22T12:41:20Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-09-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5036
dc.description.abstractTématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.cze
dc.format102 s. (131 457 znaků)
dc.format102 s. (131 457 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInternetcze
dc.subjectuživatelé internetucze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectInterneteng
dc.subjectinternet userseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommucation mixeng
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.titleInternetový marketingcze
dc.title.alternativeInternet marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag16105
dc.description.abstract-translatedAs a topic of my thesis, I chose "Internet Marketing". The aim of this work is to analyze Internet marketing tools used by selected e-shop. On the basis of information obtained I tried to propose appropriate solutions to improve the efficiency of Internet marketing. Analysis is done in the e-shop levne-boty.cz. The e-shop sells shoes for sport and leasure time. The theoretical part deals with marketing and its relationship to the internet, internet marketing and its tools in the form of marketing and communication mix. I also described the legislation relating to e-commerce and e-shops. In the practical part I did an analysis of e-shop levne-boty.cz. I have described here the company and its operations, target group of customers, competition, marketing mix, advertising and public relations, visit rate, etc. I also evaluated the ROI on concrete advertising campaign.eng
dc.date.accepted2010-10-20
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam