Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorMindlová, Blanka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:56:51Z
dc.date.available2021-11-22T12:56:51Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5150
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je personální marketing ve vybrané organizaci. Práce je zaměřena na analýzu současného systému řízení personální práce a personálních činností oblasti personálního marketingu u Policie ČR konkrétněji na Krajském ředitelství policie Jihočeského kraje a na Územním odboru v Táboře. Práce se zabývá především získáváním pracovníků, jejich výběrem, hodnocením, odměňováním a zaměstnaneckými výhodami a též jejich vzděláváním a rozvojem. Tyto personální činnosti jsou nejprve vymezeny teoreticky v literárním přehledu a poté jsou analyzovány v organizaci. Cílem práce je zhodnotit stávající systém personálního řízení a navržení zlepšení řízení této oblasti. Toto by mělo pomoci zvýšit spokojenost stávajících zaměstnanců a policistů, jejich motivaci a zlepšit péči o ně.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpersonální marketingcze
dc.subjectpersonální činnosticze
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectzískávání pracovníkůcze
dc.subjectvýběrcze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectodměňovánícze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectpersonnel marketingeng
dc.subjectpersonnel activitieseng
dc.subjecthuman resources managementeng
dc.subjectemployees recruitmenteng
dc.subjectselectioneng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectremunerationeng
dc.subjecteducationeng
dc.titlePersonální marketing ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativePersonnel marketing in a selected organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag18777
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis is a system of personnel marketing in a selected organization. The thesis is focused on the analysis of current management system of personnel work and personnel activities in the field of personnel marketing of the Police of the Czech Republic, more concretely of the Directory of the South Bohemian Region, specifically of its Territorial Department in Tábor. The work deals with employees recruitment, their selection, evaluation and remuneration including benefits, their education and development. These personnel activities are firstly theoretically described in the literature review and then analysed in the organization. The aim of the work is to examine and evaluate contemporary system of personnel management and to propose innovation in this area. The innovations could contribute to increase employees satisfaction and motivation, and to improve care of the employees.eng
dc.date.accepted2011-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam