Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorRadová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:57:34Z
dc.date.available2021-11-22T12:57:34Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5201
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je stanovit trendy na základě analýzy marketingového prostředí dané firmy a vytipovat silné a slabé stránky, popřípadě odhadnout ohrožení a možnosti firmy. Byla aplikována analýza marketingového prostředí na podnik Potrefená husa. Rozdělena je do dvou částí, přičemž v první, analýze mikroprostředí, je rozebrán podnik a aplikován Porterův model pěti sil. A v části druhé je zanalyzováno makroprostředí pomocí STEP analýzy.V závěru došlo ke stanovení trendů a vytipovaní silných a slabých stránek, popřípadě ohrožení a možností pro podnik Potrefená husa.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectmakro prostředícze
dc.subjectmikro prostředícze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjecttrendycze
dc.subjectgastronomiecze
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectthe macro-environmenteng
dc.subjectmicro-environment analysiseng
dc.subjectcustomer trendseng
dc.subjectgastronomyeng
dc.titleAnalýza marketingového prostředí vybrané firmycze
dc.title.alternativeThe analysis of marketing environment for selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag18990
dc.description.abstract-translatedThe objective of the Bachelor thesis is to establish trends based on analysis of marketing environment of the company and to pinpoint strengths and weaknesses, where necessary, to estimate the risk and the possibility of the company. Was applied to the analysis of marketing environment of the firm Potrefená husa. It is divided into two parts, the first, the analysis of the micro-environment, it is disassembled and Porter applied the five forces model. And in the second part was analysed macro-environment by STEP analysis.In conclusion, to determine trends. Pick strengths and weaknesses, threats and possibilities for undertaking Potrefená husa.eng
dc.date.accepted2011-06-02
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam