Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBeránek, Ladislav
dc.contributor.authorMartíšek, Petr
dc.date.accessioned2021-11-22T12:58:41Z
dc.date.available2021-11-22T12:58:41Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5260
dc.description.abstractZákladem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v oblasti využívání a rozvoje sociálních sítí, výhody a nevýhody v oblasti komunikace, jejich vývoj a jejich budoucnost. Ve své analýze jsem dále řešil možnosti využití těchto sítí v podnikové praxi. Základem hodnocení se staly dva průzkumy. Průzkum v oblasti spotřebitelského trhu hodnotil v jakém rozsahu a s jakým zaměřením využívají sociální sítě lidé v České republice, druhý pak se zaměřil na podnikatelské subjekty a mapoval, jak firmy využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a širší veřejností.cze
dc.format76 s.,+ přílohy
dc.format76 s.,+ přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální síťcze
dc.subjectFacebookcze
dc.subjectTwittercze
dc.subjectMySpacecze
dc.subjectHi5cze
dc.subjectLinkedIncze
dc.subjectprvky sítícze
dc.subjectsítěcze
dc.subjectnákupní portálycze
dc.subjectuživatelské profilycze
dc.subjectstránkycze
dc.subjectaplikacecze
dc.subjectoperační komunikacecze
dc.subjectspotřebitelský trhcze
dc.subjectfirmycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectsocial networkeng
dc.subjectFacebookeng
dc.subjectTwittereng
dc.subjectMySpaceeng
dc.subjectHi5eng
dc.subjectLinkedIneng
dc.subjectelements of networkseng
dc.subjectnetworkseng
dc.subjectbuyings portalseng
dc.subjectuser´s profileeng
dc.subjectpageseng
dc.subjectapplicationseng
dc.subjectoperative communicationseng
dc.subjectconsumer marketeng
dc.subjectcompanieseng
dc.subjectcustomereng
dc.titleMožnosti využití sociálních sítí v podnikové praxicze
dc.title.alternativePossibilities of usage of social networks in business practiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19379
dc.description.abstract-translatedCommunication is the basis of the human society; Internet has contributed to that in recent decades. Mass interconnection of people by means of social networks is a phenomenon of recent years. The purpose of my thesis was to map the situation in the area of the use and development of social networks, advantages and disadvantages in the area of communication, their development and their future. In my analysis, I also dealt with possible ways of using these networks in business. Two surveys have become the basis of my evaluation. The survey in the field of consumer market evaluated the extent and orientation of the use of social networks by people in the Czech Republic; the other one concentrated on business entities and mapped the way how companies use social networks for communicating with customers and general public.eng
dc.date.accepted2011-10-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam