Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorPošvecová, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:59:55Z
dc.date.available2021-11-22T12:59:55Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-09-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5313
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na fungování marketingového oddělení podniku z pohledu zaměstnance v tomto oddělení, na popis správného fungování oddělení, porovnání a zanalyzování současné situace podložené důkazy a doporučení vhodného řešení tak, aby oddělení fungovalo kvalitně a efektivně a bylo využito všech jeho možností. Bakalářská práce měla potvrdit či vyvrátit následující hypotézy: Marketingové oddělení nepracuje podle zásad marketingového řízení. Marketingové oddělení se zaměřuje pouze na propagaci. Obě dvě hypotézy se potvrdily - marketingové oddělení se zaměřuje na propagaci a částečně marketingový mix, jež jsou ovšem pouze důsledky důležitějších předcházejících činností jako základu pro správná rozhodnutí.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrategický řídící procescze
dc.subjectstrategický marketingový procescze
dc.subjectplánovací etapacze
dc.subjectrealizační etapacze
dc.subjectkontrolní etapacze
dc.subjectmarketingová situační analýzacze
dc.subjectmarketingové cílecze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectA strategic management processeng
dc.subjecta strategic marketing processeng
dc.subjecta planning stageeng
dc.subjectan implementation stageeng
dc.subjecta control stageeng
dc.subjecta markeketing situational analysiseng
dc.subjectmarketing objectiveseng
dc.subjectmarketing strategieseng
dc.subjecta marketing planeng
dc.titleAnalýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.cze
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing department at ASBIS CZ, spol. s r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24136
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on activities of a marketing department of an IT distributor with a sight of an employee. The aim of the thesis is to analyze current situation, to compare the knowledge with studied professional literature and recommend an appropriate solution in case the marketing department doesn´t work according to the principles of marketing management. Based on the comparison I have to confirm that the department doesn´t fulfill its role according to the marketing strategic planning. The activities have been focused on promotions and a marketing mix mostly, just only consequences of many previous activities more important in a whole process as basis of correct decisions.eng
dc.date.accepted2011-10-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam