Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorHátleová, Karolína
dc.date.accessioned2021-11-22T13:00:48Z
dc.date.available2021-11-22T13:00:48Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5369
dc.description.abstractPráce podrobně analyzuje činnost agentury CzechTourism, především pak její zahraniční zastoupení v Itálii. Práce se dále zaměřuje na analýzu trhu cestovního ruchu v Itálii a na nejvýznamější produkty cestovního ruchu, které jsou nabízeny agenturou CzechTourism italským účastníkům cestovního ruchu. Profil italského účastníka cestovního ruchu je analyzován z hlediska motivace či výdajů na cestování. Bylo provedeno terénní šetření na segmentu akademických pracovníků univerzity ve Florencii. V dotazníkovém šetření byl zkoumán vztah italských účastníků cestovního ruchu a České republiky jako významné středoevropské destinace cestovního ruchu. Na základě výsledků byla v závěru práce navrženě některá optimální řešení, která by vedla ke zlepšení stávající situace.cze
dc.format110 s.
dc.format110 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpříjezdový cestovní ruchcze
dc.subjectagentura CzechTourismcze
dc.subjectprodukt cestovního ruchucze
dc.subjectItáliecze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectincoming tourismeng
dc.subjectCzechTourism agencyeng
dc.subjectproduct of tourismeng
dc.subjectItalyeng
dc.titlePodpora příjezdového cestovního ruchu agenturou CzechTourism ve vybrané oblasti.cze
dc.title.alternativeSupport of incoming tourism by the CzechTourism agency in selected area.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag18564
dc.description.abstract-translatedThis thesis analyses the activity of the agency CzechTourism. The CzechTourism agency has also representation abroad ? 26 branch offices are located around the world. This thesis focuses on the branch office in Italy (Milano). This office has the main aim to introduce the Czech Republic to Italian clients and to awake their needs to travel to our country for a vacation or for a short visit. This branch office has four main segments of support ? golf tourism, scholar tourism, religious tourism and caravanning. Author´s own survey was carried out between October 2010 and February 2011 which analyzed the relation between Italian participants of tourism and the Czech Republic as an important tourism destination in the middle of Europe.eng
dc.date.accepted2011-06-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam