Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorMaříková, Iveta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:07:37Z
dc.date.available2021-11-24T14:07:37Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5513
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá mezinárodními standardy ISO. Konkrétně jde o popis postupu zavádění normy ČSN EN ISO 9001:2008 ve vybraném podniku. Po zavedení norem ISO v daném podniku došlo ke zkvalitnění a především zpřesnění pracovní komunikace mezi zaměstnanci společnosti. Výsledkem je snížení počtu chyb a tím pádem i reklamací, což má pozitivní ekonomický vliv na podnik. Další výhodou je zajištění zpětné vazby v rámci podnikových činností. To napomáhá dalšímu zvýšení kvality v oblasti řízení výroby. Lze snadněji dohledat případné chyby a na jejich základě stanovit opatření, aby se dokázalo předcházet jak těmto, tak i některým dalším chybám. Negativem při zavádění norem ISO je zvýšená administrativní náročnost, která se po ustálení zavedených norem při běžném provozu snížila, nicméně je stále vyšší, než před zavedením těchto standardů. Celkově lze říci, že zavedení norem ISO bylo pro podnik prospěšné. Zároveň je třeba upozornit, že ne všichni zaměstnanci přijali zvýšení administrativy bez potíží. Prokázané výsledky při výrobě a snížení počtu reklamovaných výrobků hovoří ve prospěch zavedených norem.cze
dc.format41
dc.format41
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPodnikcze
dc.subjectnormy ISOcze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectzaměstnancicze
dc.subjectřízenícze
dc.subjectvýrobacze
dc.subjectzaváděnícze
dc.subjectadministrativacze
dc.subjectchybycze
dc.subjectvýrobky.cze
dc.subjectBusinesseng
dc.subjectISO standardseng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectemployeeseng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjectproductioneng
dc.subjectdeploymenteng
dc.subjectadministrationeng
dc.subjecterrorseng
dc.subjectproducts.eng
dc.titleSystém řízení kvality ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeThe quality management system in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag18403
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the international standards ISO. Specifically, a description of the implementation of EN ISO 9001:2008 in the selected business. The application of ISO standards in the company has led to an improvement and more importantly to greater accuracy in communication between employees. The result is a reduction of errors and thus the claims which has a positive economic impact on business. Another advantage is providing feedback within business operations. This helps to enhance the quality of production management. You can easily trace the errors and use them to define some precautions in order to prevent these and future errors. The most negative feature in the application of ISO standards is the increase of administration which, after stabilization of standards during normal operation, declined, however is still higher than before the application of these standards. Generally speaking, the application of ISO standards has been beneficial for the company. It should also be noted that not all employees received an increase in administration without problems. Proven results in the production and reduction in the number of defective products speak in favor of applied standards.eng
dc.date.accepted2012-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam