Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDoležalová, Hana
dc.contributor.authorBezemková, Aneta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:07:49Z
dc.date.available2021-11-24T14:07:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5550
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo představení a následná analýza značky kvality Q21 - prodejna 21. století. Práce vymezuje profil značky ve vztahu ke kvalitě služeb poskytovaných maloobchodními jednotkami. Prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na úrovni držitelů značky, správce značky a zákazníků dvou certifikovaných maloobchodních jednotek byly vymezeny její silné a slabé stránky. Tato značka je od roku 2010 součástí Programu Česká kvalita, který v současné době sdružuje 20 nezávislých značek. Tento Program by měl pomáhat spotřebitelům v orientaci při nákupech, ale zároveň pomoci podnikatelům při uvádění nových kvalitních výrobků a služeb na trh.cze
dc.format66 s., 22 s. příloh.
dc.format66 s., 22 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectznačky kvalitycze
dc.subjectmaloobchodní jednotkacze
dc.subjectProgram Česká kvalitacze
dc.subjectQ21 - prodejna 21. stoletícze
dc.subjectqualityeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectbrands of qualityeng
dc.subjectretail unitseng
dc.subjectCzech Quality Programmeeng
dc.subjectQ21 - 21st century storeeng
dc.titleAnalýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. stoletícze
dc.title.alternativeAnalysis of selected brand from the Czech Quality Programme: Q21 - 21st century storeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag22696
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to present and subsequent analysis of quality brand Q21 - 21st century store. Through a questionnaire survey conducted at the level of brand holders, brand manager and customers of two certified retail units have been identified its strengths and weaknesses. Since 2010 is this brand part of the Czech Quality Programme, which currently covering together 20 independent brands. This Programme should help consumers in shopping orientation, but also assist entrepreneurs in bringing new quality products and services to market.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam