Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorRohlíčková, Radka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:09:04Z
dc.date.available2021-11-24T14:09:04Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5662
dc.description.abstractCílem Bakalářské práce je charakteristika systému managementu kvality ve vybrané společnosti a objasnění významu lidského faktoru v tomto systému. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti personálního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na proces lidské zdroje. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.cze
dc.format62
dc.format62
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsystém managementu kvalitycze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectprocesní řízenícze
dc.subjectpersonální řízenícze
dc.subjectlidské zdrojecze
dc.subjectquality management systemeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectprocess managementeng
dc.subjectpersonnel managementeng
dc.subjecthuman resourceseng
dc.titleManagement kvality s akcentem na lidský kapitálcze
dc.title.alternativeManagement quality with emphasis on human capitaleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23419
dc.description.abstract-translatedAim of this work is a characteristic of a quality management system in selected company and clarify the meaning of the human factor in this system. The theoretical part explains the nature, importance and principles of quality management. The practical part is focused on mapping quality management system in selected company, especially in the field of personnel management. The first part is focused on the implementation of quality management system linked to the responsibility of management, communication and support process management. The second part analyzes the current system in a society with a focus on the process of human resources. The third part is captured by a process of gradual improvement in the quality management system, including evaluation of the benefits to company. The final chapter summarizes the result of suggestions and recommendations.eng
dc.date.accepted2012-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam