Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorTuháček, František
dc.date.accessioned2021-11-24T14:09:06Z
dc.date.available2021-11-24T14:09:06Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5664
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje cestovní kancelář QUICKTOUR. Analýza byla zaměřena na propagaci, strategii, poskytované slevy a hlavně na poznání produktového portfolia cestovní kanceláře. V práci jsou uvedené trendy cestovního ruchu, které se odrážejí v doporučení pro cestovní kancelář. Další částí práce je terénní šetření, které bylo zaměřeno na obecné povědomí o cestovní kanceláři a zda by i rezidenti využili služeb cestovní kanceláře. Poté byl navržen produkt, který se snaží důkladně využít potenciálu cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Produkt je určený pro zahraniční klientelu a je tedy zaměřený na incoming - příjezdový cestovní ruch. Na závěr byli navrženy doporučení pro cestovní kancelář, které by měli motivovat nové potencionální klienty k návštěvě cestovní kanceláře.cze
dc.format62 s. (88 597 znaků)
dc.format62 s. (88 597 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnalýzacze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectproduktové portfoliocze
dc.subjectnávrh produktucze
dc.subjectcharakteristika cestovní kancelářecze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjecttrendycze
dc.subjectletecká dopravacze
dc.subjectumění a kultura v cestovním ruchucze
dc.subjectzahraniční klientelacze
dc.subjectAnalysiseng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.subjectproduct portfolioeng
dc.subjectproduct designeng
dc.subjectcharacteristics of travel agencieseng
dc.subjectdestinationseng
dc.subjecttrendseng
dc.subjectair traveleng
dc.subjectart and culture in tourismeng
dc.subjectforeign clienteleeng
dc.titleÚloha cestovní kanceláře v rozvoji cestovního ruchu v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeThe role of travel agents in tourism development in South Countyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23440
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyzes QUICKTOUR travel agency . The analysis was focused on the promotion strategy, discounts , and especially the knowledge of product portfolio, a travel agency. The paper presents trends in tourism , which are reflected in the recommendation for a travel agency . Further work is part of the field investigation , which focused on general awareness of the travel office and also whether residents used the services of travel agencies. He was then designed a product that tries to thoroughly exploit the potential of tourism in South Bohemia. The product is designed for foreign clients and is focused on incoming - incoming tourism . Finally recommendations were designed for a travel agency , which should motivate new potential clients to visit a travel agency.eng
dc.date.accepted2012-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam