Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorSovová, Jana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:09:49Z
dc.date.available2021-11-24T14:09:49Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5704
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení zhodnotit konkurenceschopnost vybrané společnosti na trhu a navrhnout vhodnou strategii pro posílení její pozice. Práce se zabývala konkurenceschopností podniku v daném odvětví z vnějšího i vnitřního prostředí.cze
dc.format57 s.
dc.format57 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.titleZhodnocení konkurenceschopnosti vybrané společnosticze
dc.title.alternativeAssess competitiveness of a selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23948
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor work was to assess competitiveness of a selected company in the market based on use of strategic management procedures and methods, and to propose a suitable strategy in order to strengthen its position. The work dealt with competitiveness of the company in the given branch from both the external and internal environment.eng
dc.date.accepted2012-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam