Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorŠvamberk, David
dc.date.accessioned2021-11-24T14:09:50Z
dc.date.available2021-11-24T14:09:50Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5705
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků a následné navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy v jednotlivých funkcionálních oblastech. Analýza v jednotlivých funkcionálních oblastech zahrnovala marketing, řízení lidských zdrojů a finanční analýzu. Dále byla zpracována SWOT analýza, díky níž byly stanoveny slabé a silné stránky a příležitosti a ohrožení. Po zpracování všech analýz a na základě řízeného rozhovoru s ekonomickým představitelem podniku, byla navržena strategie dalšího možného rozvoje podniku.cze
dc.format66 s., 4 s. příloh
dc.format66 s., 4 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectřízení lidských zdrojůcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectvnitřní prostředícze
dc.subjectanalýza výsledků ve funkčních oblastechcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecthuman resources managementeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectinternal environmenteng
dc.subjectanalysis of results in functional areaseng
dc.titleVnitřní prostředí vybraného podniku a jeho zhodnocenícze
dc.title.alternativeInside the firm and its evaluationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23953
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to evaluate the current situation, the company selected through analysis of selected internal environment. Based on the findings and subsequent design of optimal strategies for the company to improve its strengths and eliminate weaknesses. The internal business environment was evaluated by analyzing the various functional areas. The analysis in individual functional areas include marketing, human resources management and financial analysis. Further, the SWOT analysis, which were determined by the strengths and weaknesses and the opportunities and threats. After processing all analyzes and controlled on the basis of an interview with a representative of an economic enterprise, proposing a strategy for possible further development of the company.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam