• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Aplikace SWOT analýzy na vybraný podnik

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.928Mb)
    Posudek vedoucího práce (224.0Kb)
    Posudek oponenta práce (207.7Kb)
    Průběh obhajoby práce (9.663Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Letovská, Pavla
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit prostředí, ve kterém se vybraný podnik nachází a na základě toho pak aplikovat analýzu SWOT. Pro práci byla vybraná společnost MONTZA v.o.s., která se pohybuje v oblasti stavebnictví. Společnost funguje od roku 1992 a sídlo má na jihu Čech, v Českých Budějovicích. Aplikovaná SWOT analýza slouží k vymezení silných stránek podniku, slabých stránek, příležitostí a ohrožení působící na podnik. Pro bližší poznání prostředí, ve kterém se podnik nachází, musely být nejprve použity jiné analýzy. Jako základní nástroj pro analyzování vnějšího prostředí byla použita analýza STEP. Tato analýza identifikuje vlivy sociální, technologické, ekonomické a politické. Pro bližší poznání vnitřního prostředí společnosti byla použita Analýza výsledků v jednotlivých funkcionálních oblastech. Tato analýza rozebírá oblasti výroby, financí, marketingu, úrovně řízení a lidské zdroje, a nakonec také výzkum a vývoj. V práci nebyla opomenuta Analýza zájmových skupin, která nám identifikuje jednotlivé skupiny mající na podnik určitý vliv. Díky matici zájmových skupin bylo zjištěno, jak s danými skupinami do budoucna pracovat. Tyto kroky sloužily k vymezení faktorů pro SWOT analýzu. Na základě srovnání těchto faktorů byla definována strategie, kterou by se měl podnik řídit. Tato strategie říká, jaké kroky do budoucna by měla analyzovaná společnost podnikat. Nejvhodnější strategií byla strategie Konfrontace, která poukazuje na fakt, že podnik by měl dostatečně využít své silné stránky k odvrácení působících hrozeb.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5721
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV