Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPražáková, Jaroslava
dc.contributor.authorKovářová, Hedvika
dc.date.accessioned2021-11-24T14:10:18Z
dc.date.available2021-11-24T14:10:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5728
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je analyzovat konfliktní situace u vybraného podniku a zhodnotit rozhodování manažera daného týmu v oblasti konfliktů. Teoretická část je zaměřena na nejdůležitější témata související s konflikty - vznik, příčiny, následky a především řešení konfliktů. Praktická část je pak zaměřena na řešení konfliktů v praxi, aplikované na týmu spolupracujících lidí v oblasti služeb zákazníkům. Zjišťování probíhalo pomocí dotazníkového šetření a následnými řízenými rozhovory. Na základě tohoto šetření byl sestaven přehled nejčastěji se vyskytujících konfliktů a analyzována problémová místa v týmu, s návrhem na řešení. Bylo tak možné vyhodnotit rozhodování manažerky v oblasti řešení konfliktů, její přístup k práci a podřízeným, jejich spolupráci, vztahy na pracovišti a komunikaci.cze
dc.format71 s.
dc.format71 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonfliktcze
dc.subjectřešení konfliktůcze
dc.subjecttýmcze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectvztahycze
dc.subjectrozhodování manažeracze
dc.subjectconflicteng
dc.subjectconflict resolutioneng
dc.subjectteameng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectrelationshipseng
dc.subjectmanagement decision-makingeng
dc.titleRozhodování manažera v souvislosti s řešením konfliktů vznikajících při vedení týmůcze
dc.title.alternativeManager's decision in relation to the resolution of conflicts resulting from team managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24067
dc.description.abstract-translatedThe main aim of bachelor's work is to analyse conflicting situations in one of the selected companies and evaluate decisions made by the manager for the team in field conflicts. The theoretical part is focused on the most important topics related to conflict - in particular origin of conflict, the reason, the causes, after effects and in particular solution of conflicts. The practical part is focused on conflict solving applied in teams of people working in the customer services field. The finding has been based on survey followed by interviews. The list of the most occurring conflicts and causes of hotspots in teams and suggestion for conflict solution has been drawn up on the basis of this investigation. This way it was possible to assess the decision making manager in charge of conflict resolution, her approach towards the task and other employees and their cooperation, relations and communication at the work place.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam