Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorČadová, Gabriela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:10:33Z
dc.date.available2021-11-24T14:10:33Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5739
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá službami v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla analýza nabídky služeb z hlediska jejich šířky, hloubky a vnímání hotelovými hosty. K těmto analýzám bylo použito několik metod (například STEP analýza, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza, dotazníkové šetření, vyhodnocování statistických dat a analýza získaných materiálů z hotelu). Hlavním cílem bylo, na základě provedených analýz, vytvořit návrh produktu, který by zpestřil stávající nabídku hotelu. Návrh obsahuje i kalkulaci finančních dopadů.cze
dc.format141 s.
dc.format141 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectslužbycze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectserviceseng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectproducteng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleAnalýza marketingové strategie zvoleného ubytovacího zařízenícze
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Strategy of a Chosen Accommodationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24115
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on services in the hotel industry. One of the partial aims of this thesis was analysis of services offer in terms of their width, depth and perception among the quests. There were used several methods (for example STEP analysis, analysis of internal environment, SWOT analysis, questionnaire, evaluation of statisctics data and analysis of materials from the hotel). The main aim of this thesis was, based on executed analyses, to create a proposal of a product, which would varietage a current offer of the hotel. The proposal includes a calculation of its financial impact.eng
dc.date.accepted2012-05-29
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeParmová, Dagmar


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam