Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorTancerová, Pavla
dc.date.accessioned2021-11-24T14:10:45Z
dc.date.available2021-11-24T14:10:45Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5748
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zhodnocení účinnosti vybraného reklamního prostředku ve vybrané firmě ? živnostníky Jiřího Bauera a Jana Lhotáka, podnikající pod názvem firmy RamoEfect. Na základě zjištění navrhnout jistá opatření, např. použití vhodnějšího reklamního prostředku. Ve vlastní části práce je charakterizována firma, její vznik, vývoj, byly popsány prodejny, které firma vlastní a činnost, kterou se zabývá. Dále byla představena konkurence, dodavatelé a odběratelé.cze
dc.format45 s.
dc.format45 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfirmacze
dc.subjectreklamní prostředekcze
dc.subjectletákcze
dc.subjecttržbycze
dc.subjectfirmeng
dc.subjectadvertising resourceeng
dc.subjectflayereng
dc.subjectsaleseng
dc.titleÚčinnost vybraného reklamního prostředku pro vybranou firmucze
dc.title.alternativeEffectiveness of the selected advertising resource in the selected firmeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24159
dc.description.abstract-translatedThe aim of this study was to evaluate the effectiveness of the selected advertising resource in the selected firm ? tradesman Jiří Bauer and Jan Lhoták, doing business in the company called RamoEfect. Based on the findings suggest certain measures, such as the use of more appropriate advertising resources. In their own part, the author characterizes a firm ? a formation, development, stores, activities of a firm, competition, suppliers and customers of RamoEfect firm. Furthermore was measured the effectiveness of the leaflet in comparison with sales of the firm. In conclusion the situation was evaluated and were determined proposals to improve.eng
dc.date.accepted2012-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam