• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Motivační systém jako součást řízení podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.228Mb)
    Posudek vedoucího práce (216.5Kb)
    Posudek oponenta práce (249.7Kb)
    Průběh obhajoby práce (10.85Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Humňalová, Kristýna
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V procesu globalizačních změn bude stále více věnována pozornost lidskému kapitálu, neboť významným způsobem přispívá k plnění strategických cílů společnosti, a v konečném důsledku i k dosažení podnikatelského úspěchu a konkurenceschopnosti na trhu. Snahou společnosti by tak mělo být nejen zajištění a udržení kvalifikované pracovní síly, ale také usilování o jejich spokojenost a motivaci, která nepochybně povede k vyšším pracovním výkonům. V tomto smyslu by se mělo ubírat také řízení společnosti. Cílem bakalářské práce bylo zkoumání a popis motivačního systému ve vybraném podniku a jeho dopad na řízení podniku se záměrem dopracovat se v závěru k syntéze zobecněných poznatků i k jednotlivým návrhům pro praxi. První část bakalářské práce je teoretická a věnuje se výkladu pojmů vztahujících se k motivaci v návaznosti na oblast řízení podniku v současné i budoucí (znalostní) společnosti. Následuje praktická část, která obsahuje podrobnou charakteristiku vybraného podniku a vlastní výzkum jeho motivačního systému pomocí adekvátně vytvořeného dotazníku. Průzkum motivačního systému společnosti byl proveden ve společnosti CVP Galvanika s.r.o. u dvou skupin zaměstnanců: řadoví pracovníci a management. Společnost se specializuje na provádění povrchových úprav kovových výrobků a na českém trhu působí jako významný dodavatel pro automobilový průmysl. Na základě analýzy a zhodnocení výsledků z provedeného výzkumu byla pro řízení společnosti navržena zlepšení motivačního systému v oblastech vzdělávání a rozvoje, finančního ohodnocení, nepeněžitých ocenění ve formě pochval či uznání, pracovních podmínek, rozhodování a informovanosti pracovníků. V této situaci záleží už jen na společnosti, zda tyto návrhy přijme za své a začne je implementovat do svého motivačního systému.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5749
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV