Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtensová, Antónia
dc.contributor.authorŠťastná, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-24T14:11:01Z
dc.date.available2021-11-24T14:11:01Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5759
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou stimulů k nákupu ve vybrané maloobchodní prodejně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z odborné literatury, které jsou následně v praktické části aplikovány a dále rozvíjeny. Teorie poukazuje na to, jak by stimuly měly vypadat, aby prodejna dobře fungovala. Praktická část práce však ukazuje skutečný stav a odkrývá drobné nedostatky prodejny. Důležitým zdrojem pro zjištění těchto nedostatků byly výsledky z dotazníků, které jsem dala do prodejny k vyplnění zákazníkům. Do analytické části práce jsem čerpala informace z interních zdrojů firmy a z výsledků dotazníků. Na základě analýzy jsem následně mohla navrhnout opatření, která dle mého názoru mohou přispět ke zlepšení současného stavu, mohou přilákat do prodejny nové zákazníky a pomoci jim cítit se v prodejně lépe. Navržená opatření mají prodejně přinést větší návštěvnost a zvýšit její tržby. Celkové náklady na tyto návrhy jsem vyčíslila na 1,05% ročních tržeb prodejny.cze
dc.format50 s. (64 863 znaků)
dc.format50 s. (64 863 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstimuly k nákupucze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectmaloobchodní prodejnacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectincentives to purchaseeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectretail storeeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.titleStimuly k nákupu ve vybrané prodejněcze
dc.title.alternativeInducements to purchase in the selected shopeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag25565
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the analysis of incentives to purchase in the selected retail store. The theoretical part includes the findings from the literature which are then applied in the practical part and further developed. The theory points how the incentives should look to store work well. The practical part shows the reality and reveals minor deficiencies of the stores. An important resource for finding these deficiencies was the results of a questionnaire that I gave to the store to fill by the customers. To the analytical part I drew information from internal company sources and the results of questionnaires. Based on the analysis I was able to propose improvements which, on my opinion, can contribute to improving the status of the shop, they can attract new customers and help them to feel better in the store. Proposed improvements should bring more customers to the store and increase sales. The total cost of these proposals I calculated at 1,05% of annual retail sales.eng
dc.date.accepted2012-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam