Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorMeinelová, Soňa
dc.date.accessioned2021-11-24T14:11:10Z
dc.date.available2021-11-24T14:11:10Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5765
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce s názvem "Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci" je analýza stávajícího systému vzdělávání ve vybrané organizaci, zhodnocení jeho nastavení a návrh vhodných opatření k odstranění jeho případných nedostatků. Za účelem dosažení stanoveného cíle je zhotovena úvodní teoretické část práce, a to na základě nastudování odborné literatury, zabývající se problematikou vzdělávání pracovníků. První kapitola představuje obecný úvod do vzdělávacího systému. Vymezuje pojem vzdělávání, popisuje, jakých oblastí se týká, a uvádí důvody, proč je pro podnik důležité, aby věnoval náležitou pozornost vzdělávání pracovníků. Další kapitola, nazvaná "Systematické vzdělávání" se již podrobně zabývá otázkou systematického vzdělávání, které je jedním ze základních předpokladů efektivního vzdělávání pracovníků. V rámci systematického vzdělávání jsou vymezeny čtyři klíčové fáze cyklu, tedy identifikace vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, samotná realizace vzdělávání a závěrečná fáze vyhodnocování výsledků vzdělávacího programu a posouzení jeho efektivity. Praktická část se věnuje konkrétnímu cíli práce, tedy analýze vzdělávacího systému ve vybrané organizaci, kterou je Krajský úřad Jihočeského kraje. Nejprve je charakterizováno postavení a působnost této organizace v rámci kraje a popsána její organizační struktura. Poté je zmapován nastavený systém vzdělávání pracovníků tohoto úřadu. Je zjištěno, že tento systém funguje ve čtyřech základních oblastech, kterými jsou vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání, zkoušky odborné způsobilosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. Jednotlivé oblasti jsou podrobně popsány, což napomáhá poslední fázi práce, zjištění nedostatků a následné navrhnutí opatření k jejich odstranění. Tato doporučení by měla vést ke zlepšení a větší efektivnosti stávajícího systému.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlidské zdrojecze
dc.subjectsystematické vzdělávánícze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectidentifikace vzdělávacích potřebcze
dc.subjectplánovánícze
dc.subjectrealizacecze
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectmetody vzdělávánícze
dc.subjecthuman resourceeng
dc.subjectsystematic trainingeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectidentification of training needseng
dc.subjectplanningeng
dc.subjectimplementationeng
dc.subjectevaluationeng
dc.subjecttraining methodseng
dc.titleSystém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeAn Employee Education and Development System in a Selected Organizationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag27432
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis entitled "An Employee Education and Development System in a Selected Organization" is an analysis of the existing education systém in the selected organization, an evaluation its setting and a proposal appropriate measures to eliminate or help eliminate its potential deficiencies. In order to achieve the goal is made part of the initial theoretical work, based on the staging of literature dealing with the issue of staff training. The first chapter presents a general introduction to the education system. It defines the concept of education, describes what areas it covers and explains why it is important for the company to pay due attention to personnel training. Another chapter, entitled "Systematic education" has been closely engaged in the systematic education, which is one of the basic prerequisites of effective staff training. The systematic education defines four key phases of the cycle, namely the identification of training needs, planning education, training and actual implementation of the final phase of evaluating the results of the educational program and assessing its effectiveness. The practical part is devoted to a specific goal of the study, analysis of the education system of the selected organization, which is the Regional Council of South Bohemia. At first the position and scope of the organization within the region are characterized and its organizational structure is described. Then the system of education for officials in this office is mapped . It was found out that this system works in four basic areas such as initial training, ongoing training, proficiency tests and training managers. Individual areas are described in detail, which helps the last phase of work, finding deficiencies and subsequent propose measures for their elimination. These recommendations should lead to greater efficiency and improve the existing system.eng
dc.date.accepted2012-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam