Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorPetrásová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:10Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:10Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5975
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven bylo posoudit možnosti a metody vhodné pro analýzu portfolia, aplikovat vybrané metody v konkrétních podnicích a srovnat s konkurenčními podniky. Jako možnost analýzy portfolia bylo zvoleno posouzení vybraných pojištění dle pojistných podmínek a také dle limitů a cen pojištění. Bylo zjištěno, že jednotlivé pojišťovny a jejich produkty se výrazně liší. Následně byla sestavena portfolio matice BCG, díky níž bylo možné vyhodnotit vyváženost portfolia vybrané pojišťovny a navrhnout strategie vhodné pro jednotlivé skupiny produktů. Poslední část práce byla zaměřena na dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou respondenti spokojeni se službami pojišťoven, jakou pojišťovnu preferují a jaká mají uzavřena pojištění. Na základě výsledků průzkumu byly navrženy konkrétní doporučení pro zkvalitnění služeb pojišťoven.cze
dc.format97 s., 23 s. příloh
dc.format97 s., 23 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpojištěnícze
dc.subjectportfolio analýzycze
dc.subjectmatice BCGcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectinsuranceeng
dc.subjectportfolio analysiseng
dc.subjectBCG matrixeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleAnalýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťovencze
dc.title.alternativePortfolio Analysis as a tool for strategic marketing management insuranceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24110
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis "Portfolio analysis as a tool for strategic marketing management of insurance companies" was to assess the possibilities and methods suitable for portfolio analysis, apply the selected methods in specific companies and compare with competitors. As the possibility to analyze the portfolio assessment was chosen as the selected insurance policy conditions and limits as well as insurance and prices. It was found that individual insurance companies and their products differ significantly. It was subsequently prepared BCG portfolio matrix, which makes it possible to evaluate the balance of the portfolio selected insurance companies and design strategies appropriate for each product group. The last part focuses on a survey whose objective was to determine how respondents are satisfied with the services of insurance, as insurance companies prefer and what their insurance policy. Based on the results of the survey were designed specific recommendations for improving the services of insurance companies.eng
dc.date.accepted2012-06-06
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam