Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolátová, Darja
dc.contributor.authorChloupková, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:14:27Z
dc.date.available2021-11-24T14:14:27Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/5990
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Komunikace a motivační klimatu se zabývá analýzou vnitřního klimatu a komunikace ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je firemní pobočka UniCall Communication Group s. r. o. Firma patří k jedné z největších společností působících v oblasti telemarketingu. Cílem práce je analyzovat motivační klima a inetrní komunikaci ve společnosti, definovat potenciální problémy v těchto oblastech a navrhnout přijatelné a reálné řešení. Metodikou studovaného problému je situační analýza, pozorování, rozhovory a následné dotazníkové šetření. Ve sféře komunikace byly nalezeny problémy v oblasti komunikačního toku, formálnosti komunikace a zpětnovazbného systému. Největší motivací v podniku jsou peníze, ty jsou ale paradoxně zároveň jedním z demotivačních faktorů. Vzhledem k tomu, že společnost působí na trhu od roku 2008, lze očekávat postupné zlepšení v oblasti lidských zdrojů a firemní kultury.cze
dc.format81 s. (102 606 znaků)
dc.format81 s. (102 606 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectmotivační klimacze
dc.subjectvnitropodnikové klimacze
dc.subjectdotazníkové šetření.cze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectmotivational climateeng
dc.subjectinternal climateeng
dc.subjectquestionnaire survey.eng
dc.titleKomunikace a motivační klimacze
dc.title.alternativeCommunication and motivational climateeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24197
dc.description.abstract-translatedThis thesis entitled Communication and motivational climate deals with the analysis of internal climate and communication in a selected company. The analyzed company is the corporate branch of UniCall Communication Group Ltd., which belongs to one of the largest companies operating in the sphere of telemarketing. The aim of the thesis is to analyze the climate of motivation and communication in the company, to define potential problems in these areas and propose acceptable and viable solution. The methodology of the studied issue is a situational analysis, done through observations and interviews and a subsequent questionnaire. As for the communication, there is a problem of distribution of information, informality of communication, as well as the feedback system. The biggest motivation is money, though money is, paradoxically, at the same time also the most discouraging factor. Considering the time the company occurs in the market (since 2008), there can be expected a gradual improvement in human resources and corporate culture.eng
dc.date.accepted2012-06-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam