Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorVítová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:11Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:11Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6034
dc.description.abstractPráce se zabývá porovnání kulturních rozdílností v České republice a v Japonsku a jak tyto rozdílnosti ovlivňují marketingovou komunikaci. Dále pak jak reaguje český spotřebitel na vybrané japonské reklamní sděleni.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectČeská republikacze
dc.subjectJaponskocze
dc.subjectrozdílycze
dc.subjectkulturacze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectCzech Republiceng
dc.subjectJapaneng
dc.subjectdifferenceeng
dc.subjectcultureeng
dc.titleKulturní rozdílnosti v marketingové komunikacicze
dc.title.alternativeCultural differences influencing marketing communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23178
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the cultural differences between the Czech Republic and Japan and how these differencen influence marketing communication in the country. One part is dedicated to find out how does the Czech consumer react to chosen Japanese advertisement.eng
dc.date.accepted2013-10-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam