Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorMajerová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:14Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:14Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6044
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix vybrané firmy, a pokud bude třeba, navrhnout možné varianty změn na vylepšení jejího marketingového mixu, či jen jeho součástí. Pro tento účel byla vybrána firma KANAL - Serv s.r.o. se sídlem v Českých Budějovicích. První část práce zahrnuje teoretický přehled týkající se problematiky marketingového mixu. Druhá polovina bakalářské práce, tedy její praktická část, obsahuje charakteristiku zvolené firmy a analýzu jednotlivých nástrojů jejího marketingového mixu. Informace pro vlastní práci byly získány z internetových stránek společnosti a osobními rozhovory s jednatelem podniku.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleMarketingový mix podnikucze
dc.title.alternativeMarketing mix of the companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23871
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to analyze the marketing mix of the selected company, and if necessary, propose changes for improving its marketing mix, or just part of it. KANAL - Serv Ltd. based in České Budejovice has been selected for this purpose. The first part consists of an overview on the issue of the marketing mix. The second half of the thesis contains the characteristics of the selected company and analysis of individual instruments of marketing mix. Information for the work were obtained from the company's website and personal interviews with the director of the company.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam