Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorPexová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:16Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:16Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6051
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy zhodnotit úroveň cestovního ruchu pro studenty středních škol v Českých Budějovicích. Zpracovat strategický rozvoj cestovního ruchu pro zvolený segment a vytvořit pro něho vhodný produkt včetně uvedení na trh. Zpočátku byla nastudována odborná literatura, která sloužila jako podklad pro vytvoření literárního přehledu a zhotovena situační analýza. Na základě výsledků z terénního šetření byl navrhnut nový produkt zvaný Edu-caching, který se skládá ze tří tematických okruhů, jehož přínos by spočíval především ve zvýšení zájmu o školní exkurze sledovaným segmentem.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectatraktivitycze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectstudentcze
dc.subjectsoutěžcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectattractivenesseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectcompetitioneng
dc.titleCestovní ruch pro vybraný segment: studenti středních školcze
dc.title.alternativeTourism for the selected segment: high school studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag26197
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis was to evaluate Tourism standard for students of secondary schools in České Budějovice by analysis. To develop a strategic Tourism progress for the selected segment and create appropriate product including introducing on the market. Initially literary sources were studied which served as a base for literary review and situational analysis was created. Based on the field survey results a new product called Edu-cachig was designed which consists of three thematic groups to provoke interest in school excursions by the segment.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam