Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorŠuster, Filip
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:27Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:27Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6079
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat podnikovou kulturu vybraného podniku a určit, jaký má vliv na své zaměstnance a zákazníky. Pro každou z těchto skupin byl vytvořen dotazník schopný tento vliv analyzovat na celkové úrovni, na úrovni subkultur a na úrovni faktorů, které tyto subkultury ovlivňují. Z provedené analýzy podnikové kultury je patrná stabilita, udržitelnost a současné správné směřování. Při hlubším zkoumání jednotlivých skupin zaměstnanců a zákazníků se však projevuje určitý prostor pro zlepšení.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKulturacze
dc.subjectorganizační kulturacze
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectzaměstnaneccze
dc.subjectřízení podnikucze
dc.subjectřízení lidských zdrojů.cze
dc.subjectCultureeng
dc.subjectorganizational cultureeng
dc.subjectcorporate cultureeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectemployeeeng
dc.subjectmanagementeng
dc.subjecthuman resource management.eng
dc.titleVliv podnikové kultury na zaměstnance a zákazníkycze
dc.title.alternativeA corporate culture and its influence on employees and customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28134
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to analyse a corporate culture of a selected company and determine, what influence it has on its employees and customers. For each of these groups, a questionnaire was created, that was able to analyse this influence on the overall level, at the level of subcultures and at the level of factors that influence these subcultures. Result of the analysis is that the corporate culture is sustainable, stable and seems to have the proper direction. However, a closer examination of the groups of employees and customers reveals a certain room for improvements.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam