Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořák, Vladimír
dc.contributor.authorBarger, Vít
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:39Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:39Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6102
dc.description.abstractHlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy zjistit vliv osobnosti průvodce na spokojenost účastníků cestovního ruchu s produktem cestovního ruchu. Vedlejším cílem potom bylo na základě terénního šetření zjistit skutečný stav průvodcovské činnosti a navrhnout opatření ke zlepšení situace. Počátek práce spočíval v nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Poté proběhlo terénní šetření. Díky analýze a následnému terénnímu šetření se dospělo k závěru, že osobnost průvodce je jeden z nejdůležitějších faktorů ovlivňující spokojenost účastníků cestovního ruchu. Byly předloženy návrhy opatření, které by vedly ke zlepšení zjištěného stavu průvodcovské činnosti, a byl sestaven manuál pro přípravu průvodců.cze
dc.format51 s. (73 308 znaků)
dc.format51 s. (73 308 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectprůvodcecze
dc.subjectosobnost průvodcecze
dc.subjectspokojenost účastníků cestovního ruchucze
dc.subjectschopnosti průvodcecze
dc.subjectvzdělání průvodcecze
dc.subjectprodukt cestovního ruchucze
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourist guideeng
dc.subjecttour guide personalityeng
dc.subjecttourists satisfactioneng
dc.subjecttravel guide skillseng
dc.subjecttour guide educationeng
dc.subjecttourist producteng
dc.titleVliv osobnosti průvodce na spokojenost účastníků cestovního ruchucze
dc.title.alternativeThe influence of a tour guide personality to the tourists satisfactioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28205
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this work was to determine through analysis the influence of a tour guide personality to the tourists satisfaction with tourism product. The secondary objective was to determine with field research the actual quality of tour guides work and to suggest some steps to improve this quality. At the beginning of this work was studying literature and writing literature review. Then the field research was carried out. Thanks to analysis and field research, it was concluded that tour guide is one of the most important factors influencing satisfaction of tourists. Proposals of steps improving the detected quality of tour guides work were submitted and the manual for preparation of tour guides was compiled.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam