Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorHucl, David
dc.date.accessioned2021-11-24T14:27:45Z
dc.date.available2021-11-24T14:27:45Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6113
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce na téma "Podpora prodeje u vybraného řetězce" je identifikace nástrojů podpory prodeje, které vybraný řetězec využívá, analýza a porovnání jejich efektivity a navržení vlastního řešení, jak tuto efektivitu zvýšit. Nejdříve byl zpracován literární přehled, jehož cílem bylo získání znalostí o dané problematice marketingové komunikace, konkrétně podpory prodeje. Praktická část byla věnována charakteristice řetězce, identifikaci a hodnocení efektivity jeho stávajících podpor prodeje. Na tomto základě byla řešení navržena. Jejich vhodná aplikace přispěje ke zvýšení spokojenosti zákazníků, která je základem každé úspěšné firmy.cze
dc.format62 s. (13995 znaků)
dc.format62 s. (13995 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketing maloobchoducze
dc.subjectefektivitacze
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectretail marketingeng
dc.subjectefficiencyeng
dc.titlePodpora prodeje u vybraného řetězcecze
dc.title.alternativeSales promotion of a chosen retailereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28293
dc.description.abstract-translatedThe subject of the bachelor thesis "Sales promotion of the chosen retailer" is to indentify sales promotion instruments used by selected chain, analyse and compare their effectiveness and propose solution to increase the effectiveness. First, literature review was elaborated with the aim of acquiring knowledge about the issue of marketing communications, namely sales support. The on-going practical part is focused on characterization of the selected chain, identification and evaluation of the effectiveness of its current sales promotion. On this basis were suggested some possible solutions. The appropriate application will help to increase customer satisfaction, which is the basis of every successful company.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam