Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorRudová, Irena
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:10Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:10Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6147
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na trhu cestovního ruchu na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.cze
dc.format92 s.
dc.format92 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjecttrh cestovního ruchucze
dc.subjectdestinace cestovního ruchucze
dc.subjectmanagement a marketing destinacecze
dc.subjecttourismeng
dc.subjecttourism marketeng
dc.subjectdestination on the tourism marketeng
dc.subjectmanagement and marketing of destinationeng
dc.titleDestinace Praha na trhu cestovního ruchucze
dc.title.alternativeDestination Prague on the Tourism Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28593
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor entitled "Destination Prague on the Tourism market" has been the assessment the primary and secondary offer of this destination based on situational analysis, identification of competitive destinations and determination the position of the tourism market.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam