Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorFeiklová, Michaela
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:15Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:15Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6153
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy je provedení analýzy mikroprostředí pro vybranou firmu a na základě zjištěné situace navrhnout případná zlepšení. Závěrečná práce je rozdělena do dvou částí. První část s názvem Literární rešerše je zaměřena na získání teoretického základu, který je nutný k provedení jednotlivých analýz. Tento základ byl získán prostřednictvím studia odborné literatury. Druhá část zahrnuje vlastní práci autorky, která je rozdělena na metodickou část, část zabývající se charakteristikou vybraného podniku, a část ve které byly nastudované metody převedeny do praxe a provedena vlastní analýza. Tato analýza byla dále rozdělena na část zabývající se vlastním podnikem se zaměřením na lidské zdroje, vyráběné produkty a ekonomicko-finanční situaci, a na část analyzující blízké okolí firmy pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví.cze
dc.format109 s., 15 s. příloh
dc.format109 s., 15 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectmikroprostředícze
dc.subjectanalýza mikroprostředícze
dc.subjectPorterův model pěti konkurenčních sil v odvětvícze
dc.subjectprůmyslcze
dc.subjectekonomicko-finanční situacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectmicroenvironmenteng
dc.subjectanalysis of microenvironmenteng
dc.subjectPorter´s model of five competitive forces in the sectoreng
dc.subjectindustryeng
dc.subjecteconomic-financial situationeng
dc.titleAnalýza mikroprostředí firmycze
dc.title.alternativeAnalysis of microenvironment of firmeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28631
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis entitled Analysis of microenvironment of firm is: To analyze microenvironment for selected firm and suggest possible improvements based on the detected situation. The bachelor thesis is divided into two parts. The first part, entitled literature research, is aimed at obtaining theoretical basis, which is necessary for each analysis. This basis was obtained through the study of vocational literature. The second part includes the author?s own work, which is divided on the methodological part, the part dealing with the characteristics of the selected company, and part in which studied methods were put into practice and the analysis itself was done. This analysis was further divided into part dealing with the company itself focused on human resources, products of firm and economic-financial situation, and part analyzing close surroundings of the company by using Porter?s model of five competitive forces in the sector.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam