Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorKutheilová, Adéla
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:18Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6156
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.cze
dc.format100 s., 3 s. příloh
dc.format100 s., 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprodejnacze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectvnitřní analýzacze
dc.subjectvnější analýzacze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectpotřeby a přánícze
dc.subjectstoreeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectinternal analysiseng
dc.subjectexternal analysiseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectwants and needseng
dc.titleVýznam a využití marketingu v maloobchoděcze
dc.title.alternativeThe meanig and using marketing in retaileng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28642
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis was to determine whether the selected company uses marketing and propose changes that would lead to improving the current situation. The first part of the thesis is focused on obtaining theoretical basis. This base was obtained by studying literature. In the second part the author has analyzed company and its surroundings. Also marketing research has been carried out in the practical part. Thanks to the results of the analyzes and market research the author has created suggestions for improve the current situation.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam