Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorSedláková, Žaneta
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:18Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6157
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě a následně návrhy na její zlepšení. Autorka provedla analýzu podpory produktu a poté bylo navrženo několik návrhů na zlepšení stávající situace ve firmě SIKO KOUPELNY.cze
dc.format78 s. + 12 s. obr. příloh
dc.format78 s. + 12 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectpodpora produktucze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectpromotion of producteng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectsales promotioneng
dc.titlePodpora produktu, jako nástroj marketingového mixucze
dc.title.alternativePromotion of product as an instrument of the marketing mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28645
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to assess the current situation of promotion of product in the selected company and then to make suggestions for its improvement. First the author analyse promotion of product. There are a few suggestions how to improve promotion of product in the company SIKO KOUPELNY.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam