Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorVoštová, Marie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:20Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:20Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6159
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je: ?Zhodnocení využívání zásad podniku řízeného zákazníkem ve vybraných firmách?. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy týkající se podniku řízeného zákazníkem a sedm zásad podle R. C. Whiteleyho. Podkladem pro literární rešerši se stala převážně kniha Podnik řízený zákazníkem, od již zmiňovaného autora a mnoho dalších knih, týkajících se dané problematiky. Ve vlastní části bakalářské práce autorka charakterizovala podniky Hotel & Restaurace Klika a restauraci Masné krámy. Hlavní částí vlastní práce bylo zpracování řízených rozhovorů s povolanými osobami vybraných podniků. Tyto získané informace byly následně roztříděny podle daných zásad a zpracovány. Autorka tak zjistila, které zásady vybrané podniky realizují a které nikoli. Výsledky tohoto zjištění byly následně vzájemně porovnávány mezi oběma podniky a u každé zásady bylo podle autorčina mínění vyhodnoceno, který podnik danou zásadu využívá lépe. Na závěr autorka každému podniku doporučila několik námětů na zlepšení chodu podniku.cze
dc.format62 s., 1 s. příloh
dc.format62 s., 1 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectR. C. Whiteleycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectkvalita produktů a služebcze
dc.subjectpodnik řízený zákazníkemcze
dc.subjectpodniková představacze
dc.subjectpohostinstvícze
dc.subjectzaměstnancicze
dc.subjectstížnostcze
dc.subjectměřenícze
dc.subjectR. C. Whiteleyeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectquality products and serviceseng
dc.subjectcustomer-driven companyeng
dc.subjectcompany ideaeng
dc.subjectrestaurantseng
dc.subjectstaffeng
dc.subjectcomplainteng
dc.subjectmeasureeng
dc.titlePodnik řízený zákazníkemcze
dc.title.alternativeCustomer-driven companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28651
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is ?Evaluation of the use of the principles of customer-driven company in selected companies?. The basic concepts related to a customer-driven company and R. C. Whiteley?s seven principles are defined in the theoretical part. Customer-Driven Company, a book by the above mentioned author was used as a basis for the literature research together with many other publications on similar topic. In the main part of the thesis the author characterized the companies Hotel & Restaurant Klika and Masné krámy Restaurant. The main part of the work was based on the processing of structured interviews with competent workers of the selected companies. The piece of information obtained was then categorized according to the set principles and then processed. The author has identified the principles that the selected companies use / do not use. The results were then compared and each principle was evaluated which company uses which principle better. Finally the author provided some suggestions to improve business operation of each company.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam