Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorBroučková, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-24T14:28:27Z
dc.date.available2021-11-24T14:28:27Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6167
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo provést zhodnocení současného marketingového mixu ve vybrané firmě a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení a případné změny. V teoretické části je obecně charakterizován marketing a následně se práce zabývá marketingovým mixem a jeho nástroji ? tvz. ?4P?. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a propagaci. V praktické části je krátce charakterizována vybraná společnost. Dále je práce zaměřena na analýzu jednotlivých složek současného marketingového mixu a doporučení, která byla společnosti navrhnuta.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpropagationeng
dc.titleVýznam jednotlivých složek marketingového mixucze
dc.title.alternativeMeaning of each component of the marketing mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28685
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis was to evaluate the current marketing mix in the selected company and based on the information propose recommendations and any changes. In the theoretical part is generally characterized by marketing and then work deals with the marketing mix and its instruments - "4P". These are product, price, distribution and propagation. In the practical part is briefly described the chosen company. The thesis is focused on the analysis of individual components of a marketing mix and recommendations, which the company suggested.eng
dc.date.accepted2013-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam