dc.contributor.advisor | Bartuška, Radek | |
dc.contributor.author | Levý, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T14:28:52Z | |
dc.date.available | 2021-11-24T14:28:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6192 | |
dc.description.abstract | S nástupem moderních technologií, výkonných počítačových sestav, velkého množství příslušenství a všude přítomného vysokorychlostního internetu se k moderním online hrám dostává čím dál více uživatelů. Už to nejsou pouze jednoduché tahové hry se špatným grafickým zpracováním, ale jsou to do detailu vymodelované online hry, které slibují nekonečnou zábavu. Existuje zde mnoho multiplayerových her, které může hráč hostovat pro své kamarády. Zaměřil jsem se na tuto problematiku, která není nejjednodušší. Shrnul jsem možné typy serverů a operačních systémů. Nastínil jsem bezpečnostní hrozby a jak server zabezpečit před potencionálními útoky z venčí. Vytvořil jsem návod a naprogramoval Admin control panel, kterým lze hostovanou hru snadno ovládat. | cze |
dc.format | 48 | |
dc.format | 48 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Server | cze |
dc.subject | client | cze |
dc.subject | multiplayer | cze |
dc.subject | online hry | cze |
dc.subject | linux | cze |
dc.subject | Server | eng |
dc.subject | client | eng |
dc.subject | multiplayer | eng |
dc.subject | online games | eng |
dc.subject | linux | eng |
dc.title | Návrh systému pro gamehosting | cze |
dc.title.alternative | System design for gamehosting | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 28971 | |
dc.description.abstract-translated | With the coming of new modern technologies, powerful computer setups, great amount of additional equipment and omnipresent high speed internet connection, there are even more users playing computer games. These are not simple turn-based games with insufficient graphical processing, but these games are top modeled and promising unlimited fun. There are many multi player games a user can host for his own chosen friends and I have focused on this not exactly simplest issue. I have summarized possible types of servers and operating systems, outlined security dangers and ways how to protect the server against potential attacks from the outside. I have also developed a manual and programmed a admin control panel for easy management of the hosted game. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-27 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Ekonomická informatika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |