Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorSklenářová, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-24T14:29:10Z
dc.date.available2021-11-24T14:29:10Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6209
dc.description.abstractBakalářská práce na téma Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh byla zpracována pro firmu Ledenický nábytek výrobní družstvo, která zpracovává dřevo a vyrábí nábytek z masivu. Cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy možnosti vstupu firmy na potencionální zahraniční trh a zjistit nejvhodnější strategie pro vstup na zahraniční trh. S pomocí informací z Pest analyzy, byl vybrán nejvhodnější potencionální trh pro vstup. Na základě situační analýzy byla vybrána nejvhodnější strategie pro vstup.cze
dc.format89 s (19 766 znaků)
dc.format89 s (19 766 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzahraniční trhcze
dc.subjectmožnosti vstupucze
dc.subjectvybrané trhycze
dc.subjectdřevozpracující a nábytkářský průmyslcze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectpodpora pro malé a střední podnikycze
dc.subjectforeign marketeng
dc.subjectinput optionseng
dc.subjectselected marketseng
dc.subjectwoodworking and furniture industryeng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPorter's five forces modeleng
dc.subjectsupport for small and medium-sized enterpriseseng
dc.titleMožnosti vstupu firmy na zahraniční trhcze
dc.title.alternativeThe possible entry of the selected firms to foreign marketseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29340
dc.description.abstract-translatedThe theme of the Bachelor thesis is Options for company to entry to the foreign markets, for the company Ledenický nábytek výrobní družstvo. Goal of the Thesis is analysis possibilities for entry of the company to foreign markets and identify the best strategy fot the entering a foreign market. Based on PEST analyzy was choosen the best potential market for the entrering a foreign market. Based on situational analysis was chosen the most appropriate strategy for entry.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam