Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorŠtamberková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:29:17Z
dc.date.available2021-11-24T14:29:17Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6215
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce bylo specifikovat marketingový mix bankovních služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na marketing bankovních služeb a proměnné marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingový mix dvou vybraných bank - České spořitelny, a.s. a ČSOB, a.s.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketing bankovních služebcze
dc.subjectbankovnictvícze
dc.subjectproměnné marketingového mixu.cze
dc.subjectMarketing of banking serviceseng
dc.subjectbankingeng
dc.subjectmarketing mix variableseng
dc.titleMarketingový mix v on-line bankovnictvícze
dc.title.alternativeOnline banking marketing mixeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29500
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis was specify the marketing mix of banking services. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on marketing of bank services, and marketing mix variables. Practical analyzes of the marketing mix of the two selected banks - Česká spořitelna, Inc. a ČSOB, Inc.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam