Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoráková, Helena
dc.contributor.authorVithová, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-24T14:29:59Z
dc.date.available2021-11-24T14:29:59Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6259
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je analýza současných marketingových aktivit firmy a posouzení informovanosti zákazníků. Dílčím cílem je zhodnocení kvality a účinnosti marketingové strategie a nástrojů komunikačního mixu zkoumaného podniku. Cílem je popsat a analyzovat, jak jsou jednotlivé nástroje komunikačního mixu v podniku používány a jak jsou účinné. Doplňujícím dílčím cílem této diplomové práce je analýza historie i současného konkurenčního vývoje podniku. Firma, ve které je tato práce realizována, je akciová společnost Vaše auto, specializující se na prodej a servis motorových vozidel. Firma sídlí v Českých Budějovicích a na trhu má již dlouholetou tradici a vybudované dobré jméno. V části aplikační, je představena šetřená společnost Vaše auto a.s. podnikající v oblasti prodeje a servisu automobilů značek BMW a Ford. Charakterizována je historie a rozvoj společnosti, právní aspekty, předmět podnikání a jiné související okolnosti, které popisují její záměry podnikání. Provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí společnosti a analýzy současných marketingových aktivit v rámci komunikačního mixu ukazuje současné postavení společnosti na trhu a schopnost její konkurenceschopnosti.cze
dc.format80
dc.format80
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingový komunikační mix.cze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing communicationseng
dc.subjectmarketing communication mix.eng
dc.titleStrategie marketingové komunikace konkrétní firmycze
dc.title.alternativeMarketing communication strategies of specific companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23812
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this final thesis is the analysis of the current marketing activities of a targeted company and the customers? awareness. One of the objectives is an assessment and an efficiency of a marketing strategy and the instruments of communication mix. This thesis also describes and analyses, how the instruments of the communication mix are used in targeted company and how effective they are. The analysis of the history and current competition progression of the targeted company is also mentioned. The targeted company is the company Vase Auto Plc., specializing in trade and service of motorized vehicles. The company is based in Ceske Budejovice and it has a long tradition on the market including valued business name. In application part, there is introduced the targeted company Vase Auto Plc., business in the trade and service field of the BMW and Ford brands. There are the characterization of history and progress of the company progression, law aspects, the purpose of business and other relevant subjects described in this chapter. The current market position and the completion ability are shown in macro and micro space analysis of the company and analysis of current marketing activities within the communication mix.eng
dc.date.accepted2013-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam