Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorKlečková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-24T14:29:59Z
dc.date.available2021-11-24T14:29:59Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6260
dc.description.abstractCílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve světě, nejen prostřednictvím literárního přehledu, ale zejména představením a zhodnocením vybraných kampaní mobilního marketingu. Součástí diplomové práce je také stručné dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo získání postojů zákazníků vůči nástrojům mobilního marketingu a ověření správnosti závěrů diplomové práce. Výsledky dotazníkového šetření pomohou k doporučení vhodné strategie při vytváření kampaně mobilního marketingu.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmobile marketingcze
dc.subjectmobilní marketingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectQR kódycze
dc.subjectgeolokační kampaněcze
dc.subjectmobilní aplikacecze
dc.subjectmobile marketingeng
dc.subjectQR codeseng
dc.subjectgeolocationeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleMobile marketingcze
dc.title.alternativeMobile marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23874
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis was to provide a comprehensive overview of the mobile marketing and analyze selected campaigns of Czech mobile marketing in comparison to world successful campaigns. The research contained studying of available literature about the theme to gain general knowledge about the issue. The theoretical part of the thesis contains predominantly various definitions of mobile marketing and its tools, advantages of these tools and some information about Mobile Marketing Association, new technologies and trends in the branch of mobile marketing. In the practical part five campaigns were evaluated according to available statistics and to subjective view of the author of this thesis.eng
dc.date.accepted2013-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam