Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorŠtěpková, Monika
dc.date.accessioned2021-11-24T14:30:15Z
dc.date.available2021-11-24T14:30:15Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6293
dc.description.abstractCílem této práce je analýza systému mimosoudní řešení přeshraničních spotřebitelských sporů v rámci EU, Norska a Islandu a zpracování doporučení na případné zlepšení tohoto systému. Pro vytvoření této práce bylo provedeno studium teoretických východisek, týkajících se mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a ochrany spotřebitele. Byl realizován řízený hloubkový rozhovor, analýza sekundárních dat a případová studie. V závěru došlo k vyhodnocení všech získaných dat a definován návrh na zlepšení mimosoudního řešení přeshraničních spotřebitelských sporů.cze
dc.format100 s., 10 s. příloh
dc.format100 s., 10 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectMimosoudní řešení spotřebitelských sporůcze
dc.subjectMimosoudní řešení přeshraničních spotřebitelských sporůcze
dc.subjectsíť Evropských spotřebitelských centercze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectAlternative Dispute Resolutioneng
dc.subjectAlternative resolution of cross-border consumer disputeseng
dc.subjectEuropean Consumer Center Networkeng
dc.titleMimosoudní řešení spotřebitelských sporůcze
dc.title.alternativeAlternative Dispute Resolutioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28013
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to analyze the system alternative dispute resolution of cross-border consumer disputes within the EU, Norway and Iceland and the proposal to improve the system. To create this work was done study of theoretical perspectives on alternative dispute resolution of consumer disputes and consumer protection. It was implemented the managed-depth interviews, the analysis of secondary data and the case study. The conclusion was to evaluate all of the data and defined a proposal to improve cross-court resolution of consumer disputes.eng
dc.date.accepted2013-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam