Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorVlášková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:18Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6373
dc.description.abstractCílem práce je analyzovat všechny komunikační aktivity destinace Krkonoše. První část je věnována marketingové komunikaci, marketingovému mixu, destinaci a její typologie. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. Obsahem druhé části je představení Krkonoš, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj, správní členění a analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Dále se tato část zabývá současnými nástroji marketingové komunikace Krkonoš a činností "Krkonoše-svazek města obcí" jejími projekty a způsobu financování. Součástí druhé části jsou výsledky vlastního šetření. V rámci třetí části je nastíněn produkt s názvem ?Labe (Elbe)?, s možností rozšířit marketingovou komunikaci v rámci zahraničního trhu cestovního ruchu. Čtvrtá část je věnována závěru, kde shrnuji provedené analýzy, případové studie a zhodnocení zjištěných poznatků v celé práci.cze
dc.format119 s. (188 114 znaků)
dc.format119 s. (188 114 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectKrkonošecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationseng
dc.subjectdestinationseng
dc.subjectKrkonošeeng
dc.titleMarketingová komunikace destinace Krkonošecze
dc.title.alternativeMarketing communication of the destination Krkonoše Mountainseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28596
dc.description.abstract-translatedThe aim is to analyze all communication activities destination Mountains . The first part is devoted to marketing communications, marketing mix, destination and its typology. Provides an overview of communication tools and their basic characteristics. The second part of the presentation of the destinations Krkonoše Mountains , their geographical location , natural conditions, historical development, administrative breakdown and analysis of the potential for development of tourism in the mountains. Furthermore, this section discusses current marketing communication tools and activities Krkonoše " Krkonoše of municipal -bond" its projects and financing . The second part of the results of its own investigation. In the third part outlines the product called " Labe (Elbe ) " , with the possibility to expand marketing communications within the international tourism market. The fourth section is devoted to the end, where I summarize the analysis , case studies and evaluation findings throughout the workeng
dc.date.accepted2013-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam