Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorMachart, Ondřej
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:23Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:23Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-09-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6378
dc.description.abstractHlavním cílem práce je na základě analýzy identifikovat současné nástroje marketingové online komunikace Jihočeského kraje v oblasti cestovního ruchu a zhodnotit jejich funkčnost a efektivitu využití. Sekundárním cílem práce je navrhnout strategii pro online komunikaci Jihočeského kraje jako destinace cestovního ruchu při využití nejnovějších trendů a technologií.cze
dc.format111 s. (160 369 znaků)
dc.format111 s. (160 369 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectinternetová reklamacze
dc.subjectlinkbuildingcze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectSEMcze
dc.subjectoptimalizace pro vyhledávačecze
dc.subjectinterneteng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectweb pageseng
dc.subjectinternet advertisingeng
dc.subjectlinkbuildingeng
dc.subjectSEOeng
dc.subjectSEMeng
dc.subjectsearch engine optimizationeng
dc.titleMarketingová on-line strategie cestovního ruchu Jihočeského krajecze
dc.title.alternativeMarketing on-line tourism strategy of the Region of South Bohemiaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28621
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to identify current tools of online marketing communication of South Bohemia region in the field of tourism and evaluate their performance and efficiency of use. A secondary objective is to design a strategy for online marketing communication of South Bohemia region as a tourist destination using the latest trends and technologies.eng
dc.date.accepted2013-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam