Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorŠtěrbová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-24T14:31:24Z
dc.date.available2021-11-24T14:31:24Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6379
dc.description.abstractTato práce byla zaměřena na téma: Vnější prostředí podniku. Podnik byl vybrán před zahájením této diplomové práce a poskytnul mi všechny potřebné informace. Konkrétněji jsem tedy analyzovala firmu Aerosol - Service, s.r.o., sídlící nedaleko města Kladna (Pletený Újezd). Hlavními produkty společnosti jsou polyuretanové pěny. Tato diplomová práce byla rozdělena do tří pilířů. První pilíř se orientoval na vnějšího okolí firmy. V tomto prostředí bylo zaměřeno zejména na zákazníky, kde byla zjišťována jejich spokojenost - dotazníkové šetření a také jsem se soustředila na zákazníky potencionální. Dalším důležitým krokem byla analýza nejsilnějších a nejbližších konkurentů na trhu. Druhý pilíř se zaměřuje na vzdálenější okolí, odborně nazývané "makroprostředí". Tato část byla popsána pomocí tzv. STEP analýzy. Z analýzy bylo zjištěno několik nejzásadnějších a dlouhodobých faktorů ovlivňujících společnost. Poslední pilíř byl zaměřen na zahraniční obchod, který je pro firmu neméně důležitý, jelikož 85% veškeré produkce firmy směřuje do zahraničí. Zde byl analyzován trh Evropské unie a výsledný efektem bylo stanovení dvou nejlepších firem na základě stanovených kritérií, které byly označeny za země vhodné pro zahájení nových obchodních aktivit. Hlavním cílem diplomové práce byla analýza vnějšího prostředí podniku. Podle mého názoru byl hlavním cílem splněn, jelikož byly zjištěny nové poznatky ve vnějším prostředí a nakonec navrženy i možné změny a doporučení.cze
dc.format95 s. (198 311 znaků)
dc.format95 s. (198 311 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnalýza vnějšího prostředícze
dc.subjectdodavatelécze
dc.subjectzprostředkovatelécze
dc.subjectostatní veřejnostcze
dc.subjectodběratelécze
dc.subjectkomunikační procescze
dc.subjectkupní chovánícze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectmonopolcze
dc.subjectdokonalá konkurencecze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectmakroprostředícze
dc.subjectSTEP analýzacze
dc.subjectzahraniční obchodcze
dc.subjectvývozcze
dc.subjectexportcze
dc.subjectpříležitost.cze
dc.subjectAnalysis of the external environmenteng
dc.subjectsupplierseng
dc.subjectagentseng
dc.subjectother publiceng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcommunication processeng
dc.subjectpurchase behavioreng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectmonopolyeng
dc.subjectperfect competitioneng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectmacro-environmenteng
dc.subjectSTEP analysiseng
dc.subjectforeign commerceeng
dc.subjectexporteng
dc.subjectopportunity.eng
dc.titleVnější prostředí podnikucze
dc.title.alternativeExternal environment of the companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28641
dc.description.abstract-translatedThis thesis was focused on the theme: External environment of the company. The business was chosen during the preparation and give me necessary information. Researched business called Aerosol ? Service Ltd., place of business is in central Bohemian (Pletený Újezd). The main products of the company are polyurethane foams. This dissertation was divided into three pillars. The first pillar was oriented of the external surroundings of company. These surroundings were adequately described. The next step was survey, because was needed to profile customer satisfaction. Another important step was to analyze the strongest and closest competitors on the market. The second pillar was focused on farther surroundings professionally called macro surroundings. This part has been described by STEP analysis. From this analysis was evaluated several most fundamental and long-term factors. The last pillar was focused on foreign trade, which is for company the most important. 85 % of the all production goes abroad. Here was analyzed market of European Union and final effect was chosen two best companies according to set criteria to begin new business possibilities. The main object of the thesis was to analyze the external environment of the company. In my opinion, the main object fulfilled. New findings were found in the external environment, and they are designed to changes and recommendations.eng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam