Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorTlučhořová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-11-24T14:32:30Z
dc.date.available2021-11-24T14:32:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6435
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na analýzu možností outsourcingu marketingu ve společnosti Bristolgroup Karlovy Vary, která svým hostům poskytuje lázeňské služby a hotelové ubytování v osmi lázeňských hotelech v Karlových Varech. První část práce je věnována teoretickým podkladům nutným pro zpracování praktické části, v níž je pomocí informací poskytnutých od vedení společnosti a vlastních zkušeností vyplývajících z osobního působení ve společnosti v letech 2010 a 2011 zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího marketingového oddělení. Dále je pomocí internetových zdrojů vypracován přehled poskytovatelů outsourcingu marketingu v ČR, jejich srovnávání a následný výběr potenciálního dodavatele těchto služeb do společnosti Bristolgroup. Ze získaných poznatků bylo zjištěno, že marketingové oddělení není v současné době dostatečně efektivní, a proto bude pro společnost výhodnější najmout si marketingové specialisty. Nejvýznamnější výhodou jsou přijatelné náklady na profesionální přístup k marketingu.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnalýzacze
dc.subjectBristolgroupcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectoutsourcingcze
dc.subjectslužby.cze
dc.subjectAnalysiseng
dc.subjectBristolgroupeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectoutsourcingeng
dc.subjectservices.eng
dc.titleMožnosti outsourcingu marketingových aktivit společnosti Bristolgroup Karlovy Varycze
dc.title.alternativeOutsourcing possibilities of marketing activities in Bristolgroup Karlovy Varyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30138
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on questions about outsourcing possibilities of marketing activities in Bristolgroup Karlovy Vary. This company offers spa services and hotel accommodation in eight spa hotels in the city of Karlovy Vary. In the beginning of the thesis the author summarises scientific theoretical findings about the examined subject in order to apply those findings in the practical part of the thesis. For the actual analysis of current situation in the company, in its marketing department and the possibilities of outsourced marketing activities the author uses internet sources, interview with general manger and marketing manager, printed sources and personal observation during author?s employment in the company Bristolgroup Karlovy Vary between 2010 and 2011. The applied part of the thesis contains introduction (history, development and present) of the company and its marketing department, analysis of the companies offering outsourced marketing. It also compares advantages and disadvantages of the current internal marketing department and potential external marketing partner. From the acquired information results that the internal marketing department is not so effective and it is better to utilize the external partner for ensuring marketing in Bristolgroup. The biggest advantage is relevant costs for professional access to marketing. The final recommendation is to hire external marketing experts who can help to improve and develop the marketing activities in Bristolgroup.eng
dc.date.accepted2013-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeParmová, Dagmar


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam