Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorKocarová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-25T06:28:30Z
dc.date.available2021-11-25T06:28:30Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/6462
dc.description.abstractHlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit významnost faktorů, které ovlivňují výběr maloobchodní jednotky pro nákup potravin. Stanovila jsem si 6 hypotéz, na základě nichž jsem sestavila dotazník. Do dotazníkového šetření se zapojilo 201 respondentů. Po vyhodnocení hypotéz jsem vytvořila doporučení a návrhy na zlepšení, například hledat inspiraci v nejoblíbenější prodejně Kaufland (zřídit pultový prodej masa a pekárnu), neměnit rozmístění zboží v prodejně a zviditelnit přehledné označení regálů (popř. orientační plán prodejny), zajistit plynulý průchod pokladnou, dodatečně otevřenými pokladnami v případě potřeby, a dále by neměl chybět ochotný a kvalifikovaný personál.cze
dc.format58 s. (73 832 znaků)
dc.format58 s. (73 832 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectchování spotřebitelecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectrespondenticze
dc.subjectfaktorycze
dc.subjectretaileng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectrespondentseng
dc.subjectfactorseng
dc.titleFaktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravincze
dc.title.alternativeFactors of the Choice of the Retail Units when Buing Foodeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag28537
dc.description.abstract-translatedThe main objective of my undergraduate thesis was to define the role of the factors that impact on purchasing of groceries in retail shops. I have set up 6 hypotheses and used them for compiling a questionnaire. Enrolled in the questionnaire survey were 201 respondents. Having evaluated the importance of my hypotheses, I summed up recommendations and suggestion for improvement, taking inspiration from the most popular shop, Kaufland, such as setting up a meat counter and a bakery, keeping a stable layout of merchandise in the shop, improving the visibility of individual shelves and aisles (a floor plan of the shop would be a good idea), ensuring quick passage through the checkout points by opening additional cashiers whenever necessary, and hiring helpful and qualified personnel.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam